sobota, 3 grudnia 2016

Wycinanki #1

Dzień dobry :)

Witam na nowym blogu art journalowym i zapraszam do wspólnej zabawy.

Pomysł na cykl Wycinanki pochodzi z bloga Kawa i Nożyczki, gdzie kiedyś był organizowany Przegląd prasy i mniej więcej takie same zasady będą tutaj. Na początku miesiąca podaję gazetę, z której tworzymy prace i wrzucamy w komentarzach do posta do końca miesiącia, na początku kolejnego publikuję podsumowanie wszystkich prac.

A ponieważ jedną z pierwszych gazet, jakie w ten sposób cięłam był "Sens", więc od grudniowego "Sensu" zacznijmy naszą wspólną art journalową przygodę :)


Ps. Artykuły w proponowanych gazetach czytacie na własną odpowiedzialność :)

5 komentarzy:

  1. dlaczego do tej pory tu nie trafiłam ? - okładka gazety nie zachęca d odwiedzin strony :) - ale już dołączyłam do grona obserwatorek i będę częstym gościem. Radziłabym jednak zmienić kolor czcionki, kompletnie nic nie widać, trudno trafić w miejsce do komentowania. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za uwagę, postaram się coś z tym zrobić :) i zapraszam do wspólnego journalowania :)

      Usuń
  2. O kurczę dopiero teraz tu trafiłam... Hmmm... i trochę szkodda, ze jednak nikt się nei skusił na cięcie wskazanej gazety... Ja bym bardzo chętnie się w takie cos pobawiła... Ale... spóźniłam się:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Sensu i Charakterów wycina mi się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Sensu i Charakterów wycina mi się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń