sobota, 28 stycznia 2017

Wyzwanie #1 Wzory i wzorki / Patterns

Witajcie!
Chciałabym serdecznie przywitać się z Wami w tym, jakże inspirującym, nowym miejscu w sieci. Mam nadzieję że będziecie Nas często odwiedzać a to co będziemy proponować będzie dla Was bardzo inspirujące.

Hello!
I would like to greet you in this new and inspiring place in the web. I hope you will visit us often and what we propose will be very inspiring for you.

Nazywam się Aneta, moje prace i więcej o mnie możecie mnie znaleźć >TU<
Scrapbookingiem zajmuję się od niedawna i chociaż nie mam zbyt wiele wolnego czasu, staram się by wypełniał każdą moją chwilę. Zaczęłam od kartek, później były boxy ale tak naprawdę wciągnęły mnie mix media. Mediuję z różnym skutkiem, jednak co dla mnie jest ważne - staram się rozwijać, próbuję swoich sił w różnych technikach. Przyznam szczerze że sprawia mi to ogromną radość!

My name is Aneta, my work and more information about me you can find >HERE<

Temat, jaki przygotowałam na pierwsze wyzwanie, brzmi: WZORY I WZORKI


The first challenge is: PATTERNS

Przypominam że macie miesiąc czasu na wykonanie pracy journalowej. 
Zgłaszamy się w komentarzach do posta. 
Po upływie miesiąca przygotuję post zbiorczy z waszymi pracami.

Remember that you have a month to do the art journal page.
We encurage you to join us by adding in comments a link to a blog post with your work. 
You have a month for creating a project to the theme, then we will publish a post with all your works

Moja inspiracja prezentuje się tak:

My inspiration for you:








Pozdrawiam



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, czas do końca następnego miesiąca :)

      Usuń
  2. Moje wzorki http://papierowalodeczka.blogspot.com/2017/02/wzorki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam do innych wyzwań! :)

      Usuń
  3. i moje http://srebrnolistka.blogspot.com/2017/02/skarbnica-pomysow-dreamers.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam do innych wyzwań! :)

      Usuń
  4. Jeszcze moja interpretacja: http://sonrisacrafts.blogspot.com/2017/02/artjournal-2-wzory.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam do innych wyzwań! :)

      Usuń
  5. I moje wzorki
    http://uroczyskopannyzbagien.blogspot.com/2017/02/i-shadow-of-myself.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam do innych wyzwań! :)

      Usuń