środa, 15 lutego 2017

Wyzwanie #4 - miasto moje/ Challenge #4 - my city

Nadszedł czas na moją inspirację ...
It's time for my inspiration

Rozpoczynam tematem,  który będzie co jakiś czas powielany,
każda z nas przedstawi swoje miasto...
I am starting with a theme that will be repeated from time to time - each of us will introduce her city.

Ja mieszkam w Tychach
to miasto znajdujące się na górnym śląsku,
znane głównie z piwa :) i małych fiatów;
I live in Tychy - it's a city in the region of Górny Śląsk, famous for the beer and cars.

Ale uwierzcie mi, w moim mieście jest wiele pięknych miejsc, wspaniałe parki, dużo zieleni, niezwykłe jezioro,  fantastyczni ludzie
i choć głównie to wielkie blokowisko to można znaleźć miejsca w których śpiew ptaków umila życie ...
But believe me, there's a lot of beautiful places in my city, amazing parks, a lot of green space, amazing lake, wonderful people. A even though it's mainly an area with blocks of flats, you can still find there some places where you can hear the birds singing.



Zachęcam  Was do pokazania nam miast w których mieszkacie...
moje wyzwanie potrwa do 15.03
I encourage you to show the cities you live in  - my challenge is open until 15 March.

Zapraszam serdecznie
Join us!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz