czwartek, 1 czerwca 2017

Wyzwanie #10 Pastelowe Wróżki

Witajcie :),
mam na imię Patrycja i od niedawna stanowię część zespołu ArtJournaLove :)
Dzisiaj mam nadzieję zainspirować Was swoją twórczością - ja sama zostałam natchniona pracami i ogólnie twórczością TandiArt - stąd klimat pracy. Temat wdzięczny, bo Dzień Dziecka :) - pomyślałam o wróżkach: że miło by było, gdyby zagościły na stronach mojej artjournalowej księgi :). Sięgnęłam więc po "kilka" rzeczy i efekt widać poniżej:






Mam nadzieję, że pastelowe klimaty pracy, gdzieniegdzie obrokacone, trochę pocieszyły Wasze oczy ;) - zapraszam do wspólnej zabawy, takiej dla samych siebie: wyciągnijcie co tam macie, pobazgrolcie i pochlapcie, jak za dawych lat - fajnie przypomnieć sobie beztroskie chwile i na nowo odkryć w sobie dziecko :).

Do zobaczenia!

Patrycja (Dreamy Attic)

3 komentarze:

  1. Piekne!!!! Kolory fantastyczne! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one słodkie! I te fantastyczne, optymistyczne kolory. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń