wtorek, 20 czerwca 2017

Gość ArtJournaLove #1 - WuWu

Dziś chciałybyśmy Was zaprosić na pierwszy gościnny występ,

do którego zaprosiłyśmy: 

WuWu 

Oto co napisała o sobie.

Cześć, bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość zaprezentowania mojej pracy, tym bardziej, że art journal, odkąd go odkryłam, stał mi się bardzo bliski. To jedna z moich ulubionych form wyrażania myśli, emocji, komentowania rzeczywistości, ale jest też ucieczką od codzienności, szarości, czasem odpoczynku i ładowania akumulatorów. Poza journalowaniem największą frajdę sprawia mi tworzenie albumów, a najogólniej mówiąc uwielbiam pracę ze zdjęciem. 

Szczerze przyznam, że blog ArtJournaLove darzę ogromną sympatią i trzymam kciuki, 

żeby zyskiwał coraz większe grono entuzjastów i art journalistówJ 

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam wpis, który sięga tematyką do podwodnego świata, to też starałam się nadać mu odpowiedniej głębiJ

 Gorąco zapraszam.  Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

 http://zatokawspomnien.blogspot.com/

 oraz na mój fanpage 

https://www.facebook.com/zatokawspomnien/

    Pozdrawiam serdecznie











Bardzo dziękujemy Wioli za prześliczną pracę,
 a Was zapraszamy do własnej interpretacji tematu

Na Wasze prace czekamy do 20 lipca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz