czwartek, 15 czerwca 2017

Wyzwanie #11 "Pierwszy raz"

Witajcie!
Jestem Ela i z prawdziwą przyjemnością dołączam do wspaniałej ekipy bloga ArtJournaLove. Jako fanka journalowania mam nadzieję zarażać Was moją pasją, jaką jest prowadzenie artystycznego pamiętnika. Ponieważ dzisiaj przyszedł czas na moje pierwsze wyzwanie na blogu, proponuję temat niezwykle szeroki i pozwalający na bardzo różne interpretacje ; PIERWSZY RAZ.

Możecie na kartach swojego journala zachować wspomnienie czegoś, co robiliście po raz pierwszy - jakie uczucia Wam towarzyszyły, jakie emocje? A może stworzycie wpis, w którym po raz pierwszy użyjecie jakiegoś materiału, techniki? Naprawdę - macie szerokie pole do popisu! 

U mnie wpis inspirowany cytatem z Erica Emmanuela Schmitta:

"Zawsze oglądaj świat tak, jakbyś widział go po raz pierwszy."

Głównym elementem mojego wpisu jest latarnia morska, która bardzo kojarzy mi się właśnie z patrzeniem, dostrzeganiem, oglądaniem. Poza tym są różne media i materiały pozwalające na stworzenie różnych tekstur w tle. Cytat, który stał się niejako powodem stworzenia tej strony w moim artjournalu wpisałam w zaznaczone brązowym pisakiem obramowanie:



Bardzo serdecznie zapraszam Was do wspólnego journalowania! Linki do opublikowanych na Waszych blogach lub w innych galeriach wpisów wklejajcie w komentarzach pod tym postem. Będzie nam miło, jeśli poinformujecie w Waszych notkach, że bawicie się razem z nami. Im nas będzie więcej, tym zrobi się ciekawiej i bardziej inspirująco! 

Pozdrawiam serdecznie i życzę kreatywnego journalowania!


3 komentarze:

  1. cześć, wrzucam mój wpis- pierwszy raz zrobiłam wpis w zupełnie nietypowym dla mnie stylu:-)
    https://zatokawspomnien.blogspot.com/2017/07/god-doswiadczen-lust-for-experiences.html#more
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. http://mojprojektownik.blogspot.com/2017/07/moj-pierwszy-czekoladownik.html
    Witam, podsyłam mój pierwszy czekoladownik w życiu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołączam do wyzwania :)- kartka z okazji narodzin pierwszego dziecka, ale też i dla mnie- nietypowa forma, bo po raz pierwszy użyłam w jednej pracy zarówno digi stempla, tekturki, jak i koronki :). http://hunnypothandmade.blogspot.co.uk/2017/07/welcome-little-girl-card.html

    OdpowiedzUsuń