poniedziałek, 10 lipca 2017

Gość ArtJournaLove #2 - Dorota

Witajcie

Dziś na naszym blogu gościmy Dorotę,
 która przygotowała dla Was piękny wpis pod tytułem 

" w klatce"

Teraz kilka słów naszej gościnnej "artjournalistki"

 "Nazywam się Dorota. 

Jestem przede wszystkim mamą 2-ki małych dzieci. 

Z wykształcenia jestem nauczycielem, z zamiłowania poetką i scrapoholikiem.

 Scrapbooking pochłoną mnie w maju 2013 roku, gdy nudziło mi się na urlopie macierzyńskim,

 a dodatkowo chciałam znaleźć coś tylko dla siebie. 

Ciągle coś tworzę, raz są to kartki, notesy, innym razem pudełka, czy też wpis art journalowy...

 Tworzenie traktuję jako dobrą zabawę. Uwielbiam mediować. "


a oto praca naszej koleżanki









zapraszamy do zabawy z gościem

pokażcie nam swoją interpretacje tematu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz